Повернення товарів


На підставі статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та п. 1.10 «Правил продажу Товарів на Замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями», доводимо до Вас положення щодо приймання Товарів належної якості: У випадках, коли Товар належної якості не підійшов Вам за якимись причинами, Ви можете відмовитися від нього в будь-який час до його передачі, а після передачі, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не рахуючи дня його покупки, при дотриманні наступних умов:

a) збережена оригінальна упаковка Товару;
b) збережені документи, що підтверджують факт покупки;
c) Товар не використовувався за призначенням, тобто сліди підключення, монтажу або експлуатації відсутні;
d) Товар не має пошкоджень, крім тих, які були відзначені під час приймання Товару покупцем і зафіксовані в документах про приймання Товарів.

Техніка, яка була поставлена в Україну під Замовлення Покупця, відповідно до інформації про зовнішній вигляд і споживчі властивості Товару і з індивідуально певними Покупцем властивостями не підлягають поверненню.

При поверненні Товару покупцеві повертається сума, сплачена за Товар, не пізніше ніж через 7 днів з дати пред'явлення покупцем відповідного письмового вимоги.
Повернення суми, сплаченої за Товар, здійснюється продавцем за письмовою заявою покупця одним із таких способів, відповідно до способом оплати Покупцем Товару при покупці:

a) шляхом перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок покупця, зазначений покупцем
b) готівковими коштами за місцем перебування продавця.
З усіх питань, що стосуються повернень, а також якості Товару необхідно зв'язуватися з відділом обслуговування клієнтів з понеділка по п'ятницю c 9 до 19 годин, в суботу з 10 до 18 години за київським часом по телефону:
(044) 364-2620 або відправити повідомлення по електронній пошті: info@l-partner.com.ua